پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
شهردار منطقه22 درباره مشکلات حمل و نقل عمومی منطقه گفت: تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم. اقدامات و هماهنگی های لارم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود.

شعار سال: علی نوذرپور شهردار منطقه22، در دیدار با اعضاء شورایاری محله قائم با اعلام اینکه شورایاری‌ها و کارمنان سرای محلات را همانند کارکنان شهرداری می‌داند و انتظار انجام صحیح کارها و مقررات را از آنان دارم گفت: در مقابل، ما هم وظیفه داریم مشکلات را به دقت بشنویم و نیازهارا احصاء کنیم.

شهردار منطقه22 وجود شورایاری هارا پیشرفت در مشارکت شهروندان در مدیریت شهر دانست و افزود : اگر وظایف مدیریت شهری به صورت درست پایه گذاری می‌شد، ما در این جلسه به راحتی می توانستیم مشکلات شورایاری‌ها در خصوص آب، برق، گاز و مدرسه بررسی و به سرانحام برسانیم.

نوذرپور در ادامه با اشاره به اینکه دولتها تمایل به واگذاری وظایف‌شان به دیگری دستگاه های اجرایی ندارند گفت: در حال حاضر شهرداری با نداشتن اختیارات اجرایی که در دست دولت‌ها است، نمی‌تواند به معنای درست خدمات را به مردم شهر بدهد.

وی با اشاره به جلسات مشترکی که بین شهرداری و سازمان‌های آب، گاز و برق انجام شده است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات شهروندان در موضوعات روشنایی محلات و فاضلاب های شهری، جلسات مستمری با ادارات مذکور داشته ایم و نتایج مثبتی حاصل شده است.

شهردار منطقه22 با اعلام اینکه فضاهای خصوصی قبل از بوجود آمدن فضاهای عمومی در منطقه 22 شکل گرفته است، گفت: در مدیریت شهری گذشته زمین‌هایی که به عنوان سرانه‌های عمومی بوده است به بخش خصوصی فروخته شده و در آینده با جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه هستیم.

نوذرپور با اشاره به اهداء رایگان دو قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه گفت: برای بالا بردن سرانه‌های آموزشی منطقه22 اقداماتی را شروع کرده‌ایم و تا پایان سال جاری چند زمین دیگر در اختیار آموزش پرورش قرار می دهیم.

شهردار منطقه22 درباره موضوع حمل و نقل عمومی منطقه گفت: تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم. اقدامات و هماهنگی های لازم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود.

وی در پایان با اعلام اینکه جلسات دبیران شورایاری محلات را باید به صورت تخصصی و موضوعی برگزار کنیم تا سازمان‌های دولتی مربوطه به طور تخصصی پیگیر رفع مشکلات شهروندان در محله باشند گفت: امید است با هم افزایی و همکاری شورایاری ها و مدیریت شهری، خدمات شایانی به شهروندان منطقه22 ارائه دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 9 خرداد 97، کد مطلب: 712737، www.borna.news.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
س.ح75
انشالا به زودی تمام ایران مترو کشی شده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین