پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
گجت هوشمند "الگاتو" را می توان یک ناظم حرفه ای برای نظارت بر وضعیت کنترل آب مصرفی شهروندان دانست.
شعارسال: گجت هوشمند "الگاتو" را می توان یک ناظم حرفه ای برای نظارت بر وضعیت کنترل آب مصرفی شهروندان دانست.

 به نقل از گجت فلاو، این گجت هوشمند به طور دائم وضعیت مصرف آب را بررسی کرده و به کاربران هشدار می دهد. یکی از مزایای استفاده از این سیستم، بهره وری بالا در باغ ها و باغچه های خانگی است.


بسیاری از افراد عادت دارند کل حیاط یا محیط اطراف باغچه را با آب(به جای جارو)نظافت کنند و یا در هنگام آبیاری گیاهان هدررفت بالای آب را رقم زنند.

اما این گجت هوشمند کمک می کند کاربر بدون نیاز به مراقبت دائمی نرخ خروجی آب را کنترل کرده و به اندازه مصرف کند.

 کنترل کننده آب به طور خودکاربه این معناست که آبیاری گیاهان و باغچه ها دقیقا زمانی که لازم است، قطع  می شود. فقط کفیست زمان آبیاری گیاهان را برای بار اول تنظیم کند و دفعات بعدی را به دستگاه بسپارید.

این سیستم به خصوص زمانی که کاربر در سفر است مفید خواهد بود.چرا که نه تنها گیاهان را شاداب نگه می دارد بلکه از هدررفت آب پیشگیری می کند. افزون بر این ها با کمک اپلیکیشن این محصول می توانید نرخ مصرف اب را بررسی یا کاهش و افزایش داده و مدیریت کنید.

به نظر شما این محصول برای شهروندان پر مصرف شهرهای بزرگ ما نیز جواب می دهد ؟ البته فراموش نکنیم که این محصول تقریبا 100 دلار قیمت دارد. به کاهش رقم قبض برق که می ارزد ، نه ؟


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه  خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 14خرداد 1397، کد خبر:  411967،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
این یه اختراع خیلیخیلی خوب و کاربردی بای ایرانه که اصلا کشاورزی مکانیزه توش هنوز رایج نشده
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین