پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
بازیگر سریال «نوعروس»، گفت: فیلم ساختن درباره رهبر یک ملت که در یک برهه از تاریخ در مملکت تأثیرگذار بود، برای نسل های آینده و همچنین افرادی که در آن زمان حضور داشتند بسیار جالب و تأثیرگذار است.

شعار سال: پندار اکبری درخصوص اهمیت فیلمسازی درباره قهرمانان به ویژه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: فیلمسازان در همه نقاط دنیا از رهبران تاریخ سازشان یک فیلم سینمایی با کیفیت تهیه کرده اند و حتی در مواقعی دیده شده که از رهبران مطرح دنیا هم فیلم ساخته اند اما متأسفانه این اتفاق در کشور ما نیفتاده است.

وی ادامه داد: ساخت فیلم های تاریخی به یک سرمایه گذاری گسترده نیاز دارد چراکه این فیلم ها به عنوان یک گنجینه محسوب می شوند و باید با نگاه ملی به تماشای آنها نشست.

بازیگر فیلم «معراجی ها» با اشاره به اینکه نباید از فیلم های تاریخی به آسانی گذشت، گفت: ساخت فیلم هایی تاریخی نیازمند تحقیق و سرمایه گذاری به موقع است.

اکبری افزود: ساختن فیلم های تاریخی درباره قهرمانان کشورمان باید با نگاهی حرفه ای صورت گیرد تا با بهره برداری درست بتوانیم به عنوان یک فیلم فاخر به مخاطب ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه فیلم های تاریخی آثار ملی ما محسوب می شوند، یادآورشد: فیلم های تاریخی برای نسل آینده به یادگار می ماند و باید به این آثار نگاه ملی داشت.

** فیلم ساختن برای امام خمینی (ره) اهمیت بسیاری دارد

بازیگر سریال «نیاز» در ادامه به فیلم «فرزند صبح» اشاره کرد و گفت: برای امام خمینی (ره) تنها یک فیلم ساخته شده است که آن هم پس از پخش در جشنواره توقیف شد.

اکبری ادامه داد: برای تولید فیلم «فرزند صبح» هزینه و زمان بسیاری صرف شد اما مردم نتوانستد این فیلم را ببینند که این موضوع ضررهای بسیاری را به گروه سازندگان وارد می کند.

وی افزود: در نگاهی سطحی می توان گفت که ساخت یک فیلم آسان است اما اینکه پس از تولید چگونه به یک فیلم پرداخته شود، اهمیت بسیاری دارد.

بازیگر سریال «نیاز» گفت: اصلا نمی توانیم درباره فیلمی که هیچکس ندیده، قضاوت کنیم. «فرزند صبح» تنها در جشنواره اکران شد که متأسفانه لطمه های بسیاری به این فیلم وارد شد.

اکبری همچنین به اهمیت تولید فیلم درباره امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآورشد: فیلم ساختن درباره رهبر یک مملکت که در یک برهه از تاریخ در مملکت تأثیرگذار بود، برای نسل های آینده و همچنین افرادی که در آن زمان حضور داشتند و رفتار و تفکرات امام را دیده اند، می تواند بسیار جالب و همچنین تأثیرگذار باشد.

وی افزود: درساخت چنین فیلمی نباید تنها تصاویر را بازسازی و شبیه سازی کنیم بلکه باید با یک نگاه کلی تمام صحبت ها، هدف ها و تفکرات امام را به تصویر بکشیم.

این بازیگر با اشاره به سختی های امام راحل، ادامه داد: امام خمینی (ره) تا به چنین مرحله تأثیرگذاری رسیده، سختی های بسیاری داشته اند، بهترین فیلم می تواند نشان دادن مراحل زندگی ایشان باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ایسکانیوز، تاریخ 13 خرداد 97، کد مطلب: 617: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین