پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
بزرگترین آزمون کنکور جهان با شرکت 9 میلیون و 750 هزار دانش آموز از امروز پنجشنبه در چین آغاز شد و تا فردا جمعه ادامه دارد.

شعار سال: تعداد شرکت کنندگان کنکور امسال در مقایسه با سال گذشته 350 هزار نفر افزایش یافته و به رکورد جدیدی در هشت سال گذشته رسیده است.

بیشتر کنکوری های امسال متولد سال 2000 هستند.

وزارت آموزش و پرورش چین از ادارات مربوط خواسته است با محوریت قرار دادن کنکوری ها، ضمن کاهش آلودگی های صوتی، امور بهداشتی و پیشگیری از گرمازدگی، محیطی مناسب برای کنکوری ها فراهم کنند.

آزمون ورود به دانشگاه های چین از سال 1977 میلادی تا کنون برگزار می شود و در 41 سال گذشته، میلیون ها نفر از طریق کنکور به دانشگاه راه یافته اند.

در چین، آزمون های کنکور در دو گروه برگزار می شود یک گروه شامل رشته های ادبیات چینی، ریاضیات، زبان انگلیسی، بیولوژی، فیزیک و شیمی و گروه دیگر شامل ادبیات چینی، ریاضیات، زبان انگلیسی، جغرافیا، تاریخ و سیاست است.

با توجه به اهمیت و حساسیت کنکور برای دولت و مردم چین و ضرورت ایجاد آرامش برای دانش اموزان، دولت در این روز مقررات خاص تردد و ترافیک برقرار کرده و مانع از حضور خودروهای غیر عمومی و سنگین به داخل شهرها می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 17خرداد 97، کدمطلب: 82936223 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
ما هم کنکور میدیم اینا هم کنکور میدن ن۰ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین