پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افرادی که در دوره سیزدهم مسابقات ربوکاپ و دوره های پیشین حائز رتبه برتر شده استخدام دانشگاه آزاد اسلامی می شوند و از این افراد برای تجاری محصولاتشان حمایت خواهد شد.

شعارسال: فرهاد رهبر روز پنجشنبه در افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران اظهار کرد: دانشجویان و برگزیدگان دوره های مختلف این مسابقات در عرصه های بین المللی اثبات شده اند اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی با تشکر از برگزارکنندگان این رویداد علمی که باعث تشویق جوانان و دانشمندان آینده کشور است و شرکت کنندگان در مسابقات که با عزم و اراده در این عرصه بین المللی مشارکت کرده اند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه، عرصه نمایش قدرت و اقتدار جوانان ماست که توانستند شعار «ما می توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کنند.

رهبر با اشاره به اینکه جوانان ایرانی خود را در رقابتی بین المللی محک می زنند، تاکید کرد: این نمایشگاه «اثبات خودباوری» است تا جوانان باور کنند نه تنها چیزی از جهان کم ندارند، بلکه می توانند در عرصه های بین المللی دنیا را نیز پشت سر بگذارند.

رئیس دانشگاه آزاد، مسابقات و نمایشگاه بین المللی ربوکاپ را آغاز یک حرکت دانست و بیان کرد: ماندن در این مرحله شایسته نیست بلکه این مسیر باید به فتح قله های بزرگ علمی ختم شود.

رهبر تاکید کرد: در سال حمایت از تولید داخلی باید بتوانیم محصولات با کیفیت تولید کنیم تا در سطح بین المللی رقابت کنیم و این نمایشگاه نمایش قدرت علمی است و باید اثبات کنیم که قادریم از علم، به تولید ثروت برسیم.

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 از صبح امروز، 16 فروردین ماه با رقابت 478 تیم از 12 کشور جهان از جمله ترکیه، آلمان، چین، آمریکا، هلند، فرانسه، انگلیس، پرو، هند، سنگاپور و کره جنوبی در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این رقابت ها که تا 18 فروردین ماه ادامه خواهد داشت در 26 لیگ برگزار می شود و بخش های دانشجویی با 10 لیگ و 132 تیم، لیگ دانش آموزی با 193 تیم، بخش شبیه سازی با 5 لیگ و 60 تیم و بخش کاربردی با 4 لیگ و 93 تیم در آن حضور خواهند داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16فروردین1397، کدخبر: 82878422: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
از زمان تصدی ولایتی چه اقدامات موثر و خوبی رو از دانشگاه ازاد داریم میبینیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین