پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۳۳۸۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در کمیته راهبردی و اجرایی المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 گفت: مسیر پذیرش ایران برای میزبانی این دوره از المپیاد از سال 2012 آغاز شد و در نهایت میزبانی سال 2018 به ایران تعلق گرفت.
شعارسال: فاطمه مهاجرانی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت:از بین 62 کشور که تاکنون برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کرده‌اند 440 میهمان حضور می‌یابند اما با افزایش تعداد آزمون دهندگان و سرپرستان تیم‌ها، تعداد میهمانان به 800 تا هزار نفر می‌رسد.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد 24 تیرماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود و رقابت‌ها در دانشگاه شهید بهشتی و هتل آزادی تا 30 تیرماه ادامه می‌یابد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در کمیته راهبردی و اجرایی المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 بیان داشت: آزمون دهندگان 250 نفر از دانش آموزان سنین 16 تا 18 سال هستند و از ایران نیز چهار نفر از دانش آموزان شرکت خواهند کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 21خرداد 1397 ، کدخبر:  782875،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
واقعا ایران رو نمیشه از پیشرفت علمی در این چند دهه ا اخیر نادیده گرفت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
باید برای این نخبگان کشور های دیگه سنگ تموم بذاریم
جون میتوانیم ان ها را به سفرای احخلاقی خودمان تبدیل کنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
این میزبان بودن ها بسیار در وجه ی جهانی روابط بین الملل ایران را بالا می برد
ن.ف83
ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
کاش فرهنگ و اعتقاداتمان را در این گونه مراسمات وارونه جلوه نمی دادیم.حفظ شئونات اسلامی توسط حضار داخلی و خارجی از اوجب واجبات بود که رعایت نشد و برنامه لهو لعب آمیز گروه موسیقی دعوت شده هم از همه بدتر!
شهدا شرمنده ایم... 1397/4/26
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین