پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰
در میان اصولگرایان تجربه حضور در شورای شهر برای دوستان هفکر آنقدر جذاب نبوده تا از ظرفیت این افراد در اداره شهرهای دیگر استفاده شود.
شعارسال: یک سال بعد از انتخابات شورای شهر، اعضای سابق شورا که این دوره در ورود به شورای شهر ناکام بودند، هرکدام در مسئولیت‌های جدیدی قرار گرفتند. از اصلاح‌طلبانی مثل شجاع‌پوریان که انصراف داد و حالا به عنوان معاون شهردار فعالیت می‌کند تا اصولگرایانی که به نهادهای در اختیار اصولگرایان رفته‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد در میان اصولگرایان تجربه حضور در شورای شهر برای دوستان هفکر آنقدر جذاب نبوده تا از ظرفیت این افراد در اداره شهرهای دیگر استفاده شود. استثنای این قضیه اقبال شاکری است.

البته برخی از این افراد هنوز در مسئولیت مهمی قرار نگرفته‌اند و برخی مثل شیبانی 87 ساله، چمران 77 ساله و حقانی 75 ساله نیز سن بازنشستگی را تجربه می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1397 ، کدخبر: 129471 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
امیدواریم از این ببعد کسانی که در کار شهری و امور آن تخصص دارند وارد شورای شهر بشوند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین