پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۴۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد در اختیار معاونین واحدهای سراسر کشور قرار داده شده است تا مشکلات آن را به همراه راه حل ارائه دهند.

شعار سال: سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این با اعلام مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد قرار بود، در اسفندماه سال 96 همزمان با نشست سراسری معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رونمایی شود تا کنون رونمایی و منتشر نشده است.

دکتر ابراهیم کلانتری درباره زمان رونمایی این سند و دلیل تاخیر در انتشار آن گفت: به حمدالله تمام کارهای مربوط به سند نهایی شده و به زوی از آن پرده برداری خواهد شد.

وی افزود: بعد از نهایی شدن سند در نشست معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد سراسر کشور، در اختیار همه قرار داده شد تا مطالعه و نقطه نظرات خود را درباره آن به ما منعکس نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه این اتفاق آموزش کار بود تصریح کرد: در حقیقت این معاونین فرهنگی دانشجویی هستند که باید سند راهبردی فرهنگی را در واحدهای دانشگاه آزاد عملی و محقق کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم سند را در اختیار آنها قرار دهیم تا ایرادها و مشکلاتی که از نظر آنها در سند وجود دارد را با ارائه راهکار اعلام کنند.

کلانتری در پایان گفت: بخشی از نظرات معاونین درباره سند به ما منعکس و اعمال شده است و به دنبال فرصت مناسبی هستیم که آن را رونمایی کنیم و سال 97 برنامه‌های فرهنگی همه واحدهای دانشگاه آزاد برمبنای سند راهبردی فرهنگی خواهد بود..

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 25 خرداد 97، کد مطلب: 396706: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
مگه تا حالا سند فرهنگی نداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین