پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۷۱۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
دیدار معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای استان تهران با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

شعار سال:دیدار معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای استان تهران با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام کلانتری در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در افق ۱۴۰۴ قرار گرفتن در تراز بهترین دانشگاه‌های کشور و جهان است، گفت: دانشگاه به دنبال تقویت فرهنگ دینی و الگوی ایرانی اسلامی است که منجر به آراستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در تمام شئونات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جامعه دانشگاهی کشور باید نسبت به حفظ فرهنگ اسلامی و هویت ایرانی حساس باشد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی باید نماد پایبندی به شئونات اسلامی و ایرانی باشد.

کلانتری برافزایش سطح آگاهی و باور دانشگاهیان اعم از اعضای هیأت‌علمی، دانشجویان و کارکنان از طریق تبیین دیدگاه‌های اسلام تأکید کرد و گفت: الگوهای مناسب با بهره‌گیری از سیره عملی معصومین(ع)، بزرگان علمی، ادبی و فرهنگی به دانشگاهیان معرفی و برای تولید و ارائه محصولات فرهنگی بسترسازی صورت گیرد.

وی توجه به بُعد معرفتی در همه فعالیت‌های فرهنگی را سیاست کلان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: متولیان امور فرهنگی در اجرای فعالیت­‌های فرهنگی اعم از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اردوهای تفریحی، کلاس‌های آموزشی و ... باید افزایش شناخت و معرفت دانشگاهیان را در نظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام کلانتری به برنامه‌های مناسبتی دانشگاه آزاد اسلامی در روز ۱۶ آذر اشاره و خطاب به معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی تأکید کرد: نسل جوان را با واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا کنید و با کالبدشکافی حوادث ۱۶ آذر، ۲۲ بهمن و ... دانشگاه و کشور را به لحاظ دینی و سیاسی بیمه کنید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و زورگویی‌های بی‌حد دشمن مناسبت‌های ۱۶ آذر و ۲۲ بهمن را هوشیارانه و منسجم‌تر از گذشته برگزار کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار5 آذر 97 ، کدخبر: 328996، www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
س.ح75
توجه به بعد معرفتی درست
اما نه این ک 20 واحد معارف قرار بدن برای انشجوها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین