پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کمک دولت به کمیته امداد در جهت خودکفایی مددجویان خبر داد.
شعارسال: پرویز فتاح درباره کمک‌های دولت برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق در جامعه گفت: ابتدا باید از ایجاد فقر در جامعه جلوگیری شود و برای این کار باید اقتصاد و اشتغال رونق بگیرد. اگر مردم به دولت کمک و سرمایه‌های خود را در جهت تولید و افزایش کارخانجات صرف کنند، افراد فقیر نمی‌شوند و این کمک جذب بازار صنعت‌، کشاورزی و خدمات می‌شوند و از کمک‌های کمیته امداد هم بی‌نیاز خواهند شد. البته باید گفت که سیاست‌های دولت در سال 97 برای افزایش اشتغال در جامعه می‌تواند به این امر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد نباید تولید فقر کند و هرچه این اقتصاد رونق بگیرد ریشه‌های فقر در جامعه خشکانده می‌شود گفت: کمیته امداد از کمک‌های مردمی و دولتی برای مبارزه با فقر استفاده می‌کند و در سه ماه اخیر 40 درصد کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته افزوده شده است و دولت هم در بودجه 97 کمک خوبی به کمیته امداد کرده است.

وی گفت: ما در کمیته امداد به جامعه هدف خود کمک می‌کنیم تا افراد تحت پوشش بتوانند روی پای خود بیاستند و خودکفا شوند. البته کمک‌های معیشتی کمیته‌ امداد در ابعاد مختلف ادامه دارد و آمار آن اعلام می‌شود و طی دوسال اخیر 15 درصد از آمار مستمری بگیران ما کاسته شده است و این خبر بسیار خوبی در جهت ریشه کن کردن فقر مطلق است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: کمیته امداد و دولت باید خود را خادم مردم و ایتام بدانند و با تلاش خالصانه برای ریشه‌کن کردن فقر فداکاری کنند.

  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 28خرداد 1397 ، کدخبر:  829931،www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
آدم سالم و سرزنده اش نمی تونه کار پیدا کنه. وای به حال آدم دردمند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
شما ویلچر تقلبی نده دست این بنده خداها، کارو اشتغالشون پیشکش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
دولت با همیاری مردم میتواند این مشکل را رفع کند ؛ فقط باید دزدی ها کم تر از گذشته شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین