پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۵۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۱
قیمت‌های افزایشی کالاهای دیجیتالی در ماه‌های اخیر بیش از هرچیز ناشی از افزایش نرخ ارز و درنظر نگرفتن ارز دولتی برای واردات کالاهای آی‌تی بوده است که به‌طور کلی به بی‌اثر شدن کاهش قیمت لپ‌تاپ که در حال حاضر کمترین تعرفه را دارند، منجر شده است.

شعارسال: کالاهای دیجیتالی که در ماه‌های اخیر در تیررس افزایش قیمت قرار گرفته‌اند در دسته لپ‌تاپ و تبلت‌ها افزایش قیمت‌شان بیش از همه چشمگیر بوده است تا اندازه‌ای که به گفته کارشناسان کاهش تعرفه واردات لپ‌تاپ که از ابتدای امسال از سوی دولت مصوب شد، هیچ تاثیری در کاهش قیمت این کالا نداشته است.

کاهش تعرفه واردات لپ‌تاپ از ابتدای فروردین‌ماه سال‌جاری از سوی وزارت صنعت از ۱۵ به ۵ درصد رسید. قیمت‌های افزایشی کالاهای دیجیتالی در ماه‌های اخیر بیش از هرچیز ناشی از افزایش نرخ ارز و درنظر نگرفتن ارز دولتی برای واردات کالاهای آی‌تی بوده است که به‌طور کلی به بی‌اثر شدن کاهش قیمت لپ‌تاپ که در حال حاضر کمترین تعرفه را دارند، منجر شده است. در ادامه آخرین قیمت برخی محصولات کامپیوتری در بازار داخل ارائه شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار:27خرداد1397 ، کدخبر: 3401002: www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین