پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و استراتژیک در کشور رکورددار است.
شعار سال: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و استراتژیک در کشور رکورددار است.
 محمدعلی جوادی ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به شرایط کشور در ابتدای دولت یازدهم اظهار داشت: امروز نظام در مدار آرامش و امنیت قرار دارد و با توجه به شرایط جهان، تحریم‌ها مضاعف شده و پیمان‌ها زیرپا گذاشته‌شده است.

وی به پتانسیل‌ها و ظرفیت استان مازندران اشاره و اضافه کرد: مزیت‌های استان مازندران در همه بخش‌ها به‌ویژه کشاورزی که محور توسعه استان است، برکسی پوشیده نیست و استان در بسیاری از محصولات استراتژیک کشاورزی نظیر برنج، مرکبات و گل و گیاه رکورددار است.

جوادی بر لزوم توجه به تحقیقات و دانش در تولیدات تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌ها و رکوردهای مازندران ما را باید به سمت تلاش بیشتر سوق دهد زیرا در همه زمینه‌ها توانسته‌ایم گام‌های خوبی برداریم.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی با عنوان اینکه هلند دومین تولیدکننده و صادرکننده محصولات کشاورزی به شمار می‌رود گفت: این در حالی است که وضعیت سرزمینی هلند از استان‌های شمالی کمتر است.

وی افزود: مازندران پتانسیل بالایی در تولید گل و گیاه دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه و پرورش گل و گیاه بهره برد.

جوادی بابیان اینکه در استان یزد به‌رغم شرایط نامطلوب باران شاهد افزایش سطح گلخانه‌ها هستیم، یادآور شد: در چهار سال اخیر هزار و ۵۱۲ هکتار گلخانه جدید احداث‌شده است.

در این مراسم عزیزالله شهیدی فر به‌عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران معرفی و از تلاش‌های دلاور حیدر پور قدردانی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1397، کدخبر: 4324994 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین