پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه روز یکشنبه ضمن بررسی وضعیت بودجه، گزارش رییس مجلس شورای اسلامی در مورد برجام و برنامه موشکی ایران را استماع کردند.

شعار سال: غلامعلی جعفرزاده با اشاره به جلسه فراکسیون رهروان مجلس که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه لاریجانی گزارش مفصلی در مورد برجام ، عهد شکنی‌های آمریکا، برنامه موشکی ایران و ضرورت پرداختن به مسائل دفاعی کشور ارائه داد.

وی افزود: در این توضیحات بیان شد که برجام حرکت رو به جلویی بوده و پیش‌بینی هم می‌شده که آمریکا در جاهایی عهدشکنی داشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد:‌ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه نیز گزارشی در مورد وضعیت بودجه ارائه کرد و همچنین نظرات مختلفی از سوی اعضای فراکسیون درباره‌ حذف سه دهک مطرح شد.

این عضو فراکسیون رهروان مجلس در پایان گفت: همچنین در گزارش مربوط به بودجه روال رسیدگی به بودجه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشحویان ایران (ایسنا)، 15 فروردین 1395، کد مطلب: 95011503476: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین