پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اگر مسئولان دولتی با قدرت‌های بزرگ مذاکره می‌کنند به دلیل این است که ما دارای تجهیزات دفاعی هستیم و این تجهیزات در کنار توانمندی‌های علمی ما بود که دشمن را مجبور به مذاکره کرد.

شعار سال:

حسین زینلیان‌بروجنی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان به سخنان گهربار مقام معظم رهبری به‌جای اینکه به عنوان سخنانی که باید پیاده‌سازی و به عمل تبدیل شود نگاه کنند با آن شعاری برخورد می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان در چند سال اخیر بارها بر خلاف سخنان مقام معظم رهبری عمل کرده‌اند و بیانات معظم‌له را مانند سخنان امام راحل سانسور و با آن برخوردی شعارگونه داشته‌اند.

زینلیان در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در رابطه با خط قرمزهای نظام در مسائل گوناگون به خصوص مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم صحبت کرده‌اند. البته بحث اقتصاد مقاومتی بحث امروز و دیروز، امسال و سال گذشته نیست و چندین سال است که رهبر معظم انقلاب این بحث را مطرح و شاخص‌ها و سیاست‌های کلی آن را کاملا مشخص کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از اقتصاددانان و کارشناسان اقتصادی برجسته به اهمیت و لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی پی برده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تأکید کرد: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس در دوره دوم وقاهت را به جایی رسانده‌اند که در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که اقتصاد مقاومتی تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی را حل می‌کند و مابقی را در جای دیگری جست‌وجو می‌کنند.

وی گفت: اینها همان کسانی هستند که با نگاه‌های غیرکارشناسی و غیر بومی اقتصاد ایران را به وضع امروز کشانده‌اند. اقتصادی شعارگونه،‌ غیر بومی و وابسته به جریانات فکری «کینزی و فریدمنی» جهانی.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: لازم است مسئولین در یک اقدام انقلابی دست به کار شده و اقتصاد کشور را نجات دهند. مردم امروز با بسیاری از مشکلات اقتصادی مانند بیکاری، رکود و گرانی مواجه هستند و در سال گذشته هم با توجه به وعده‌هایی که در رابطه با برجام یک و دو داده شد مردم نتوانستند به یک آرامش اقتصادی دست یابند.

زینلیان تأکید کرد: در صورتی که عزم واقعی مسئولان دولت در صدد عملی کردن منویات رهبری به خصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی وجود داشته باشد،اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تمامی دفاتر 60 گانه خود را جهت کمک به اجرای این مسئله بسیج می‌کند و از تمام پتانسیل خود برای کمک به تحقق این سیاست استفاده می‌کند. البته اگر تفکر عمل به اقتصاد مقاومتی در بین مسئولان دولت در سال 95 وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان، گفت: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تا کنون هر کاری را می‌توانستند برای آسیب زدن به ما انجام دادند، با این حال چگونه می‌شود که برخی‌ها توقع دارند ما موشک و تجهیزات دفاعی نداشته باشیم. آیا ما نباید امروز برای دست‌یابی به تجهیزات دفاعی برای دفاع از کشورمان تلاش کنیم؟

زینلییان در خاتمه گفت: امروز اگر مسئولان دولتی در مقابل قدرت‌های بزرگ می‌نشینند و مذاکره می‌کنند به دلیل این است که ما دارای تجهیزات دفاعی هستیم و این تجهیزات در کنار توانمندی‌های علمی ما بود که دشمن را مجبور به مذاکره کرد وگرنه همانطور که رهبری هم فرمودند دشمنان نیازی به مذاکره با نداشتند و با زور خواسته‌های خود را به تحمیل می‌کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 14 فروردین 1395، کد مطلب: 13950114000209  : آدرس سایت: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین