پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
رئیس پلیس پایتخت گفت: باهمه ظرفیت برای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهیم بود. سردارحسین رحیمی در دیدار با شهردار تهران گفت: نیروی انتظامی در کنار شهرداری است و آمادگی آن را دارد که همچون گذشته برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی همفکری و همراهی لازم را با آن سازمان به عمل آورد.

شعار سالرئیس پلیس پایتخت گفت: باهمه ظرفیت برای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهیم بود. سردارحسین رحیمی در دیدار با شهردار تهران گفت: نیروی انتظامی در کنار شهرداری است و آمادگی آن را دارد که همچون گذشته برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی همفکری و همراهی لازم را با آن سازمان به عمل آورد. وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های آسیب‌های اجتماعی به‌طور حتم بدون همدلی و همکاری سازمان‌های مربوطه امکان برون رفت از این مشکلات وجود نخواهد داشت؛ از این‌رو باور ما بر این است که باید با هم‌افزایی و انسجام هر چه بیشتر به حل مشکلات بپردازیم. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه انضباط اجتماعی همراهی، همفکری و همکاری مستقیم مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی لازم و ضروری است، افزود: تهران امروز به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین پایتخت‌های جهان از مشکلات ترافیکی و ناکارآمدی ناوگان حمل و نقل عمومی رنج می‌برد که این امر مستلزم آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و همکاری و هم‌افزایی پلیس و شهرداری در حوزه حمل و نقل است. سردار رحیمی با اشاره به برخی نابسامانی‌های موجود در بعضی از مناطق جنوبی تهران از جمله هرندی و لزوم ساماندهی آن، عنوان داشت: خوشبختانه شهرداری تهران در سال‌های اخیر در زمینه حذف و نوسازی بافت‌های فرسوده که محل جولان و پاتوق افراد خلافکار و معتادان متجاهر بود؛ اقدامات مؤثری را انجام داده است. در ادامه این جلسه شهردار تهران هم ضمن خوشامدگویی با اشاره به اینکه نظم و امنیت درون شهر به عهده شماست، بیان داشت: امنیت، لازمه توسعه در هر شهری است و احساس آن از خود امنیت بالاتر است که این امر موجب سرمایه‌گذاری و جذب توریست و... خواهد شد. افشانی گفت: تهران با توجه به سکونت همه اقوام، مذاهب و فرهنگ‌ها، باید الگوی همگرایی ملی، دینی و مذهبی باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 468583، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این شهرداری همونیه که داشت قایمکی پول ملتو میخورد و هیچکی هم حواسش نبود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین