پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامكی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و با ارسال «وین» - VIN یا شناسه - خودرو یا از طریق مراجعه به سایت www.rahvar۱۲۰.ir مبلغ جرائم خود را دریافت و پرداخت كنند.

شعار سال: رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامكی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با افزودن «ستاره» (*) در پایان VIN ارسالی، شناسه قبض و پرداخت را نیز دریافت كنند.

رانندگان همچنین می توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir  و درج شماره باركد پستی درج شده در پشت كارت خودرو نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام كنند.

براساس این گزارش، تعدادی از افرادی كه به مركز اجرائیات مراجعه می كنند اعلام كرده اند كه به دلیل مشكلات اقتصادی امكان پرداخت یكجای تخلفات معوقه را ندارند كه اكنون با تدابیر اتخاذ شده از سوی راهور، امكان پرداخت قسطی بخشی از تخلفات فراهم شده است.

باید متقاضیان در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ وارد بخش استعلام شوند و در این بخش درگاهی به اسم پرداخت جرائم وجود دارد كه امكان پرداخت كل جرائم یا بخشی از آنها وجود دارد.

همچنین پیش‌تر امكان پرداخت جرائم رانندگی از طریق دستگاه های خودپرداز اكثر بانک ها فراهم شده است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاريخ انتشار: 17 فروردین 1395، کد خبر: 3591038، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین