پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
عضوهیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اعلام اینکه سوئیفت باز است اما کار نمی‌کند و کارایی ندارد، گفت: برای صادرات و واردات مواد اولیه از آرژانتین، برزیل، استرالیا، قزاقستان و اوکراین ما نمی‌توانیم برای آنها LC باز کنیم.
شعار سال: مجید موافق قدیری اظهار کرد: برای صادرات و واردات مواد اولیه بخش خود از آرژانتین، برزیل، استرالیا، قزاقستان و اوکراین ما نمی‌توانیم برای آنها LC باز کنیم.

وی افزود: ما در بخش سوئیفت این مشکل را داریم و اتفاق خاصی نیفتاده و مشکلات ما برای نقل و انتقال پول حل نشده است.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و یونان ادامه داد: وقتی می‌خواهیم از این امکان استفاده کنیم می‌گویند به "سوئیفت وصل نیستید"، شاید افراد دیگر دارند از سوئیفت استفاده می‌کنند، اما حداقل برای ما کارایی نداشته است.

وی تصریح کرد: «وقتی که من "پروفرما" را به بانک می‌برم و می‌خواهم به‌طور مثال از روسیه چیزی وارد کرده و درخواست گشایش LC کنم، می‌گویند "ما LC نداریم که باز کنیم"، زیرا اتصال مجدد هنوز با آن کشور صورت نگرفته است».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاريخ انتشار: 19 فروردین 1395، کد خبر:  1042100 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین