پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله درباره یمن بازتاب گسترده ای در محافل داخلی و مردمی یمن به همراه داشت و باعث رهسپار شدن هزاران نفر به میادین نبرد با متجاوزان در جبهه الحدیده شد.

شعارسال: منابع متعدد حاضر در مناطق تحت کنترل جنبش انصار الله یمن به روزنامه الاخبار گفتند: سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره نبرد ساحل غربی یمن باعث شد که هزاران مبارز قبایل یمن به طور داوطلبانه برای دفاع از حاکمیت کشورشان و استقلال آن رهسپار استان الحدیده شوند.

این منابع در اشاره به عزیمت بیش از حد نیاز مبارزان به جبهه الحدیده تصریح کردند: فرماندهی ارتش و کمیته های مردمی یمن مبارزان اضافی را به سایر جبهه های نبرد اعزام کردند.

این منابع گفتند: صدای سخنرانی سید حسن نصرالله همچنان در رادیوهای محلی و خودروها و خانه های مردم در استان های شمالی یمن طنین انداز است . این صدا و پژواک به منزله مدال شجاعت و تکریم کردن سید مقاومت و دلاور مرد جنگ 33 روزه از سوی یمنی ها است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چندی پیش در سخنرانی خود خطاب به مبارزان یمنی گفته بود: ای کاش در کنار شما بودم. ای کاش می توانستم که به عنوان یک مبارز در کنار مبارزان شما زیر پرچم رهبر عزیز و شجاع شما باشم".

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18تیر1397، کدخبر: 1771721: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
همیشه مقاومت پاسخگوی تهدید ها بوده است ؛ دشمنان شیعه نتوانسنه اند تا به الان کاری را بر علیه این ها کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین