پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
احمد توکلی درباره وضعیت امروز اقتصادی کشور گفت: قانون را با این فرض می‌نویسند که دولتی‌ها عاقل و خیرخواه هستند، حال اگر یک فرد یا مقام دولتی کاری غیرعاقلانه یا کاری غیرخیرخواهانه انجام داد، باید جوابگو باشد. وقتی بانک مرکزی به شرکتی ۲۶ روزه ارز تخصیص داد، خیانت در امانت کرده است، جرم و مجازات دارد و باید مجازات آن را تحمل کند.
شعارسال: وی با بیان اینکه ما (سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت) علیه رئیس بانک مرکزی اعلام جرم کرده‌ایم، افزود: همچنین با شرکت‌هایی که از حوزه‌های غیرمرتبط با ارز دولتی واردات انجام داده‌اند باید برخورد شود و تا برخورد نشود درست نخواهد شد.

رئیس سازمان دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت‌: الان قوه قضائیه و مجلس و همه و از جمله رسانه‌ها باید برخورد کنند. ما علیه آقای سیف اعلام جرم کردیم، دولت باید او را عزل کند. نباید گذاشت با سلام و صلوات دوره‌اش تمام شود و بعد سفیر ایران در چین بشود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی اقتصادی با اصلاح کابینه دولت موافق هستید یا خیر، گفت: نه؛ من معتقدم که آقای رئیس‌جمهور باید چندنفر را عزل کند نه اینکه تغییر بدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397 ، کدخبر: 3970423053 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا اقای توکلی همیشه در سخنرانی ها و ایراد نظرات خودشون بدون نگاه جناحی بودن! اختصاص دادن ارز به شرکتی که دوامش 26 روز بوده واقعا خیانته! اونم خیانت به مردمی که تو نون شبشون موندن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
اگه واقعا اینجوری باشه باید فراتر از عزل باهاشون برخورد کرد
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین