پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۰۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵
زمزمه های تغیر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی شنیده می شود.
شعارسال: گفته می شود تیم اقتصادی دولت با رئیس جمهور جلسه ای برگزار کرده تا جانشین سیف در بانک مرکزی را مشخص شد، این در حالی است که مدت حکم روحانی برای سیف نیز رو به اتمام است و احتمالا وی از بانک مرکزی خواهد رفت.

به نظر می رسد مشکلات بسیار فراوان در مدیریت بازار ارز و سکه که باعث شده حتی حامیان دولت را نیز منتقد وضعیت اقتصادی کند ، باعث تغییر سیف شود و حالا مردم چشم انتظارند ببینند دولت چه کسی را جایگزین سیف در بانک مرکزی می کند.

سیف در مدتی که به بانک مرکزی آمد وعده های مختلفی از جمله تک نرخی شدن ارز، ساماندهی مؤسسات غیرمجاز و... داده بود اما امروز آنچه مشاهده می شود بازار آشفته ارز و سکه است که به نقطه ضعفی در کارنامه دولت تبدیل شده است.

اگر چه از سال ۱۳۳۹ تاکنون بانک مرکزی ۱۷ رئیس‌کل به خود دیده است که هرکدام نظران و عقاید مختلفی برای بازار ارزی و پولی و همچنین اداره سیستم بانکی داشته اند که همین موضوع باعث شده شاهد اتفاقات گوناگونی در سالهای مختلف در بازار ارز باشیم.

به احتمال بسیار فراوان و با توجه به انتقادات فراوان به عملکرد سیف، رئیس کل فعلی بانک مرکزی ردای ریاست را از تن در خواهد آورد و از ساختمان میرماد می رود و باید منتظر ماند و دید دولت برای جانشینی وی چه کسی را معرفی می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397 ، کدخبر: ۷۵۷۱۲۸ ، www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
ا.ف75
باید ایشان را بعد از این همه اشتباهات و خطاهایی که داشت بیرون می کردند؟ تازه شایعه هم هست! معلوم نیست تهش چی میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
ن.ف83
رئیس کل بانک مرکزی به جای این همه بی‌تدبیری‌ها سعی کند نرخ ارز را ثابت نگه دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
امیدواریم از این به بعد افراد مسعولیت پذیر تری مسعولیت های به این بزرگی را پذیرا باشند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ماشالله آقای سیف که با این نابسامانی ها و نوسانات کک شان هم نمی گزد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین