پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر حفاظت و صیانت از جانواران و گونه‌های گیاهی در منطقه صنعتی عسلویه گفت: در این راستا برای جلوگیری از انفراض گونه‌های جانوری و گیاهی، طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل‌های حرا در عسلویه اجراء شده است.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر حفاظت و صیانت از جانواران و گونه‌های گیاهی در منطقه صنعتی عسلویه گفت: در این راستا برای جلوگیری از انفراض گونه‌های جانوری و گیاهی، طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل‌های حرا در عسلویه اجراء شده است.

حسین دلشب ظهر امروزدر  بررسی وضعیت نقاط حفاظت شده عسلویه با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به جایگاه زیست محیطی این منطقه اظهار داشت: بازدید از سرمحیط بانی پارک ملی دریایی نایبند و دیدار با محیط بانان منطقه عسلویه مورد توجه ویژه است.

وی از اجرایی شدن طرح پرورش جبیر در منطقه عسلویه خبرداد و بیان کرد: باهدف حفظ نسل گونه ارزشمند آهوی جبیر، طرح پرورش این گونه در پارک ملی نایبند، در محدوده خشکی با مساحت 100 هکتار اجرایی شده است.

دلشب تاکید کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با توجه به اهمیت این موضوع تمام امکانات خود را برای احیاء این گونه رو به انقراض بکار گرفته شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر جنگل‌های حرا را یکی دیگر ویژگی‌های منطقه عسلویه دانست و تصریح کرد: پوشش گیاهی در پارک ملی دریایی نایبند بسیار متنوع و این منطقه رویشگاه حرا  و برای احیاء این‌گونه گیاه در دریا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

وی در بازدید از ایستگاه برق خورشیدی افزود: این ایستگاه‌ها در کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی نقش مهمی دارد که این طرح به صورت پایلوت به زودی معرفی می‌شود که با اجرایی شدن آن تمام مناطقی که از انرژی برق بی بهره هستند توسط انرژی‌های پاک به روشنایی دسترسی پیدا کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397،کدخبر: 1777556 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین