پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مجموعه کتب تنوع زیستی استان بوشهر برای کودکان چاپ می‌شود.
شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مجموعه کتب تنوع زیستی استان بوشهر برای کودکان چاپ می‌شود.

حسین دلشب اظهار داشت: در راستای بهره گرفتن از ظرفیت تخصصی سمن های محیط زیستی استان بوشهر برای شناساندن تنوع زیستی به کودکان از سال ۹۶ با انتشار دو کتاب دراج و غاز پیشانی سفید کوچک، این مجموعه کتب را برنامه ریزی کردیم و درحال حاضر برای ۵ کتاب دیگر از این مجموعه هماهنگی های نهایی صورت پذیرفته است.

وی افزود: هدف نهایی ما در تولید و نشر این کتب، جلب توجه کودکان و خانواده ها نسبت به اهمیت تنوع زیستی استان بوشهر است و همچنین بالا بردن توان اجرایی و تخصصی سمن های زیست محیطی استان بوشهر، ازهمین رو دفتر مشارکت‌های مردمی این اداره کل تهیه و تدوین این کتب را به این سمن ها سپرده است.

این مجموعه ۵ جلدی شامل کتاب قوچ و میش، کتاب درختان حرا، کتاب هوبره، کتاب کل و بز و کتاب مرجان است.

در اسفندماه ۹۶ دو کتاب از این مجموعه با عناوین من دراج را دوست دارم (نوشته زهرا مویدی) و غاز پیشانی سفید کوچک (نوشته زهرا مویدی) با مشارکت انتشارات هامون نو منتشر شد. هر دو گونه مذکور به خصوص در تالاب حله استان بوشهر زیست می کنند و به عنوان گونه های در معرض خطر شناخته می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1397، کدخبر: 4274727، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا باید از همین بچگی سرمایه گذاری کرد و روی بچه ها کار کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین