پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
ایران در تولید خودروهای‌ داخلی و مونتاژ به نسبت سال گذشته جهش رو به عقب داشته است.

شعار سال: آمار و ارقام موید آن است که ایران در تولید خودروهای داخلی و مونتاژ به نسبت سال گذشته جهش رو به عقب داشته است. با تداوم تحریم‌ها و بسته شدن راه واردات قطعات خودرو نیز شاید این روند کاهشی شدت بیشتری نیز به خود بگیرد.

ایران‌خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور، ۴۵۷۸۷ دستگاه انواع محصول سواری را در خرداد امسال به تولید رسانده که به نسبت اردیبهشت ماه سال گذشته با کاهش ۲۸.۷ درصدی مواجه بوده است.

پژو پارس محصول این شرکت نیز در سه ماه نخست امسال با تنها ۲۶ هزار و ۸۸ دستگاه تا پایان خرداد تولید کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷/ ۵ درصد کاهش تیراژ را تجربه کرده است.

پژو ۴۰۵ نیز؛ ۳/۶ درصد نسبت به بهار ۹۶ کاهش تولید داشته است.

شرکت سایپا نیز به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور نیز با تیراژی ۲۵ هزار و ۶۶۸ دستگاهی در سومین ماه بهار امسال، کاهش تولید ۴/ ۳۴ درصدی را نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته به ثبت رسانده است.

در خودروهای مونتاژ نیز طبق آمار، سایپایی‌ها تا پایان خرداد امسال پنج هزار و ۸۰ دستگاه سراتو مونتاژ کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۸ درصدی خبر می‌دهد.

سوزوکی گرندویتارا که در ایران‌خودرو خراسان مونتاژ می‌شود؛ کاهش تیراژ ۲۱ درصدی این محصول نسبت به سه ماه ابتدایی سال گذشته دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش، تاریخ 26 تیر 97، کد مطلب: 34542: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
من خودم برای کار آموزی در یکی از شرکت های خودرو سازی ایرانی شاغل شده ام! واقعا بخشی از روز برق چندین خط تولید خاموش می شود تا کاری صورت نگیرد! خدا اینده کارگرا رو بخیر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین