پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: به دانشجویان متاهل وام ودیعه مسکن ارائه می شود که مقدار و شرایط این وام در سطح استان ها و شهرهای مختلف کشور متفاوت است .

شعار سال:مهندس ذوالفقار یزدان مهر با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر از بین خوابگاه های موجود در کشور تعداد خوابگاه هایی که برای متأهلان در نظر گرفته شده ، بسیار کم است.

وی افزود: مقدار و شرایط این وام در سطح استان ها و شهرهای مختلف کشور متفاوت است اما در حال رایزنی هستیم که از ظرفیت مسکن مهر استفاده شود و در اختیار دانشگاه ها این ظرفیت ها قرار داده شود.

یزدان مهردر ادامه گفت: افراد از طریق دانشگاه های در حال تحصیل خود می توانند از میزان این وام ها مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به بحث اعتبارات لازم برای خوابگاه ها و رضایت از این بخش اظهار داشت: در بحث خوابگاه ها تارسیدن به نقطه مطلوب در حدود 700 میلیارد تومان حداقل کمبود اعتبار داریم . برای تجهیز و تعمیر اساسی خوابگاه ها نیز با 550 میلیارد تومان کمبود اعتبار مواجه هستیم که با استفاده از نهادهای عام المنفعه درصدد پوشش دهی مناسب تلاش می کنیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395، کد مطلب: 95012107662:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین