پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
در بودجه سال ۹۵، اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها برای ارتقای تغذیه دانشجویان دیده شده است.

شعار سال:رییس صندوق رفاه دانشجویان از آسیب‌شناسی وضعیت تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت:در بودجه سال ۹۵، اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه‌ها برای ارتقای تغذیه دانشجویان دیده شده است.

مهندس ذوالفقار یزدا‌ن‌مهر اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان در حال مطالعه و آسیب شناسی وضعیت تغذیه و سلف سرویس دانشگاه ها است تا بر اساس نتایج آن در جهت عدالت محوری،ارتقا و تنوع غذایی گام برداریم.
وی از تخصیص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی به دانشگاه‌ها جهت ارتقای کیفیت تغذیه خبر داد و افزود: امسال مدلی از سوی صندوق رفاه دانشجویان درمورد تغذیه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی داده شد و در بودجه سال ۹۵ اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان یارانه تغذیه به دانشگاه‌ها دیده شده است که چنانچه تصویب شود، این سازمان ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش ارتقای تغذیه و تنوع تغذیه به دانشگاه‌ها تخصیص می‌دهد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: البته صندوق نیز سعی می‌کند از محل درآمدهای اختصاصی در بحث تبدیل آشپزخانه های سنتی به صنعتی، کمک به زیرساخت‌ها و حرکت به سمت تنوع و ارتقای کیفیت تغذیه دانشجویان حرکت کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395، کد مطلب: 3602546:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین