پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۲۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تازه‌ترین تحلیل‌های مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد ارزش بازار رمزینه ارزها تغییرات بالایی در طی زمان داشته، به‌طوری که در پایان سال 2017 و اوایل 2018 ارزش بازار با افزایش تقاضا و رشد قیمت به بیش از 700 میلیارد دلار رسید.

شعارسال: با بررسی ارزش بازار رمزینه ارزها می‌توان به این نتيجه رسيد که پيش از سال 2017 و اوایل آن، بیت‌کوین بيش از 90 درصد از سهم بازار رمزینه ارزها را تشكيل می‌داده و با رونق چشمگير این بازار در سال 2017 و ورود رمزینه ارزهای جدید، این سهم کاهش یافته و به زیر 50 درصد رسيده است.

براساس تازه‌ترین تحلیل‌های مرکز پژوهش‌های مجلس، سهم رمزینه ارزهای دیگر به مرور افزایش یافته و تاحدودی تسلط کامل بیت‌کوین را بر این بازار کاهش داده است.


ارزش بازار ارزهای دیجیتالی به ۷۰۰ میلیارد دلار رسید


همان‌طور که از نمودار آشكار است؛ ارزش بازار رمزینه ارزها تغييرات بالایی در طی زمان داشته، به‌طوری که در پایان سال 2017 و اوایل 2018 ارزش بازار با افزایش تقاضا و رشد قيمت به بيش از 700 ميليارد دلار رسيد. پس از کاهش قيمت رمزینه ارزها در سال 2018 این رقم در حدود 300 تا 400 ميليارد دلار در نوسان است. بيت‌کوین، اتریوم و ریپل به‌ترتيب سه رمزینه ارز محبوب دنيا هستند و هرکدام از آنان نيز ویژگی و کارکرد مختص به خود را دارند.


ارزش بازار ارزهای دیجیتالی به ۷۰۰ میلیارد دلار رسید


ارزش بازار ارزهای دیجیتالی به ۷۰۰ میلیارد دلار رسید


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397 ، کد خبر: 790735 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین