پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
اتریوم یک پلتفرم با بلاک چین مخصوص به خود است، و به نوعی کوین مخصوصی به اسم اتر (ether) برای خود دارد اتریوم از نظر بلاک چینی بودن شبیه به بیت کوین است، اما در پلتفرم بیت کوین، ارز مخصوص همان بیت کوین نامیده می شود.

شعار سال: اتریوم یک پلتفرم با بلاک چین مخصوص به خود است، و به نوعی کوین مخصوصی به اسم اتر (ether) برای خود دارد اتریوم از نظر بلاک چینی بودن شبیه به بیت کوین است، اما در پلتفرم بیت کوین، ارز مخصوص همان بیت کوین نامیده می شود.

کلمه "توکن” در لغت به هرگونه کالاهای تایید شده قابل مبادله مانند ارز، وفاداری، حواله طلا، آیتم های بازی کامپیوتری و گفته می شود.

توکن منحصر به یک پلتفرم خاص نیست. توکن نشان دهنده این است که شما یک دارایی قابل تجارت دارید.

در حوزه ارزهای دیجیتال در حال حاضر از پلتفرم اتریوم برای ذخیره و ارائه توکن های ico ها استفاده می شود. به عبارت دیگر، در پروژه ای که بر روی بلاک چین اجرا خواهد شد، توسعه دهندگان آن پروژه، توکن های مخصوص آن پروژه را می سازند که توسط آن ها می شود در این پروژه فعالیت کرد.

مثلا Status یک نرم افزار پیام رسان غیرمتمرکز است که با آن می شود بدون واسطه با دیگران چت کرد و یا اتریوم را انتقال داد. در این پلتفرم امکان خرید و فروش و مارکتینگ هم فراهم شده است و برای خرید و فروش از توکن SNT استفاده می شود یعنی اگر کسی بخواهد در این نرم افزار محصولی را از شخصی بخرد باید توکن بخرد و از آن برای این کار استفاده کند.

به این ترتیب توکن ها ارزشمند می شود و می توانند خرید و فروش شوند.

به دلیل توانایی اتریوم در اجرای قرارداد های هوشمند، پروژه های غیرمتمرکز از این پلتفرم برای ثبت توکن ها استفاده می کنند. روی قرارداد های هوشمند می توان برنامه هایی برای پردازش توکن ها قرار داد مثلا می توان برای دسته بندی آهنگ ها برای هر آهنگ یک توکن مخصوص ساخت.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ارز دیجیتال، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کد مطلب: -، www.arzdigital.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین