پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از تماشاگران پرسپولیس در شهرآورد روز جمعه خواست با توجه به توافق‌ها با سازمان مدیریت پسماند شهر تهران و تمهیداتی كه اندیشیده می‌شود، در پایان این دیدار ورزشگاهی پاك بر جا بماند.

شعار سال: با توجه به عزم وزارت ورزش و جوانان و همكاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با سازمان مدیریت پسماند، طرح «ورزشگاه، بدون زباله زیباست» به منظور فرهنگ‌سازی در استفاده از اماكن ورزشی و همچنین رفتارها در سطح جامعه در بازی روز جمعه به مرحله اجرا در خواهد آمد.

در بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس كه به همین منظور منتشر شده، آمده است: ورزش و ورزشگاه پاك خواسته همه اهالی ورزش است و هر یك در جای خود با ارزش هستند. ایران مهد تمدن و فرهنگ انسانی و اجتماعی و صادر كننده زیبایی‌های این فرهنگ به سایر ملل، كشورها و قاره‌ها از زمان‌های كهن بوده است.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید یكی از اولین تصویرهای هر مردم و ملتی در سایر نقاط دنیا مربوط به رفتارهای آنها است و نظافت عمومی در این میان از فاكتورهای مهمی است كه براساس آن قضاوت می‌شود؛ بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس در یك همكاری مشترك با سازمان مدیریت پسماند تهران حضور خواهد داشت و از هواداران عزیز پرسپولیس تقاضا می‌شود با مشاركت در این طرح به ایجاد این فرهنگ در ورزشگاه‌ها و تسری آن به سایر اماكن عمومی، سطح جامعه و طبیعت كمك كنند. چرا كه تنها با مشاركت شما هواداران و تماشاگران فوتبال می‌توان در این مسیر به توفیق رسید.

در راستای اجرای این طرح روز جمعه هنگام ورود هر تماشاگر به ورزشگاه، كیسه زباله‌ای به وی تحویل داده می‌شود تا زباله‌های فردی خود را در آن گرد آورده و این كیسه‌ها پس از بازی از سوی دوستداران محیط زیست جمع‌آوری خواهد شد.

بازی روز جمعه با شعار «ورزشگاه بدون زباله زیباست» برگزار خواهد ‌شد.

هشتاد و دومین شهرآورد سرخآبی های پایتخت از ساعت 17 روز جمعه 27 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395، کد مطلب: 82030904 (5270375):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین