پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۳
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید در گرگان خبرداد و گفت: اتوبوس های جدید مجهز به رمپ معلولان است.

شعارسال: احمدعلی سالاری اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس یورو چهار با قابلیت استفاده برای معلولان و دارای سیستم DPF (ضد آلودگی) با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری گرگان خریداری شد.

وی افزود: لبه در اتوبوس به بیرون برمی گردد و در فاصله ۱۰ سانتی متری از سطح زمین قرار می گیرد و رمپ آن برای افراد معلول باز می شود.

سالاری با بیان این که این اتوبوس ها برای نابینایان هم قابل استفاده است، اضافه کرد: اتوبوس ها بعد از تحویل از کارخانه شامگاه سه شنبه (۹ مرداد) به گرگان رسید.

وی افزود: برای سال بعد هم پیگیر هستیم تا در صورت پرداخت یارانه توسط دولت (سازمان شهرداری ها)، شهرداری گرگان هم سهم خود را برای خرید، پرداخت کند.

سالاری ادامه داد: مراسم رونمایی و بهره برداری از اتوبوس ها، روز یکشنبه (۱۴ مرداد) ساعت هشت و نیم صبح با حضور استاندار و شهردار در یکی از معابر اصلی شهر، حد فاصل بین میدان ولیعصر (عج) تا میدان تالار با دعوت از مردم برگزار می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با اشاره به رایگان بودن استفاده از اتوبوس ها در روز یکشنبه برای شهروندان، اظهار کرد: یکی از اهدف ما در این مراسم در مقایسه با مراسم سال های گذشته کاهش حداکثری هزینه افتتاحیه پروژه هاست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:11مرداد1397 ، کدخبر: 4364141: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین