پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۶۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
صادرات پریفرم فرم پلی اتیلن که برای تولید انواع بطری استفاده می‌شود به دلیل کمبود و افزایش قیمت شدید بطری مصرفی صنایع داخلی، ممنوع شد.

شعار سال: محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس کارگروه تنظیم بازار با ارسال نامه ای به فرود عسگری رئیس کل گمرک با موضوع ممنوعیت صادرات پریفرمفرم پلی اتیلن، نوشت: با توجه به نیاز تولید کنندگان بطری petمورد مصرف در صنایع شیر، روغن نباتی، انواع نوشیدنی، آب میوه، آب معدنی، انواع شوینده، مایع ظرفشویی و دستشویی و سایر محصولات و با عنایت به کمبود پریفرم pet مورد استفاده برای تولید بطری، مقتضی است به تمامی گمرکات اعلام شود که از صادرات پریفرم pet،توسط کلیه صادر کنندگان اعم ازتولیدی یا تجاری جلوگیری شود.

بنابراین گزارش بر این اساس علی اکبر شامانی مدیر کل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز با ارسال نامه‌ای به کلیه گمرکات اجرایی کشور اظهارکرد: پیوستنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کارگروه تنظیم بازار موضوع ممنوعیت صادرات پریفرم petارسال می گردد لذا دستور فرمایید مراتب به کلیه واحدهای تابعه ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.

بنابراین گزارش، فروهردبیر انجمن آب‌های معدنی نیز پیش از این گفته بود:30 درصد کارخانجات آب معدنی تعطیل شده اند.در سال گذشته قیمت هر کیلو مواد اولیه واحدهای آب معدنی 4450 تومان بود که اما امسال قیمت آن به کیلویی 26 هزار تومان رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 1792314، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
چرا باید تو این شرایط دست به صادرات بزنیم اخه؟ اون هم کالای اساسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین