پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱
دیدار دو تیم پرسپویلس و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

شعارسال: دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؛ این درحالی است که کمتر از یک ساعت به آغاز این دیدار باقی است و رفته به رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود.

* بلیت جایگاه به اتمام رسیده است و بسیاری از هواداران از اینکه نتوانسته‌اند بلیت تهیه کنند ناراحت هستند و مجبورند بلیت طبقه بالا را تهیه کنند.

* با توجه به اینکه هنوز کارت‌های جدید سازمان لیگ به دست بعضی از خبرنگاران و عوامل بازی نرسیده است ماموران نیروی انتظامی از حضور این افراد جلوگیری می‌کنند.

* پارکینگ ورزشگاه آزادی در حال تکمیل شدن است.

* بسیاری از هواداران خوزستانی هم در حال ورود به ورزشگاه هستند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند.

* از نکات قابل توجه این دیدار می‌توان به این اشاره کرد که نیروی انتظامی از حضور کمک داوران این دیدار به علت نداشتن کارت‌های جدید جلوگیری کردند. این اتفاق باعث شد تا زرگر داور بازی از این اتفاق ناراحت شود و حتی قصد ترک کردن ورزشگاه آزادی را داشت.

* رفته به رفته به تعداد هواداران پرسپولیس افزوده می‌شود. با توجه به اینکه پرسپولیس نمی‌تواند تا نیم فصل بازیکن جدیدی جذب کند بسیاری از هواداران گران هستند تا ادامه فصل شرایط برای پرسپولیس سخت نشود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:12مرداد1397 ، کدخبر: 13970512000648: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین