پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
گزارشی تکان دهنده از همشهری ورزشی باعث شده تا پرونده برخورد با عملی های روی سکوها، بعد از سال ها در دستور کار باشد.

شعار سالسکوهای آزادی در تصرف حشیشی هاست. این گزارش پر سر و صدایی بود که روزنامه همشهری ورزشی بعد از بازی پرسپولیس و فولاد منتشر کرد. گزارشی درباره بوی غلیظ حشیش و گراس روی سکوها. سیگارهایی که حتی استعمال خودشان هم بر اساس بخشنامه فدراسیون فوتبال ممنوع است اما حالا خالی می شوند و طوری بار زده می شوند که ورزشگاه آزادی را به محلی برای پرواز بی بلیت به فضا تبدیل می کنند.

در این گزارش البته مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود این فضا روی سکوها را تکذیب کرده بودند اما خبرنگارانی که به آزادی رفته بودند ، تاکید داشتند چنین اتفاقی افتاده است.

این البته اتفاق تنها همان تک بازی نیست که سال هاست آنهایی که به آزادی می روند چنین اتفاقی را به وفور روی سکوها می بینند. نکته اما این است که چرا در یک ساله گذشته و بعد از ممنوعیت استعمال دخانیات ، این مصرف مواد مخدر روی سکوها بیشتر شده است.

ورزشگاهی که درهایش را روی خانواده ها بسته اند تا خدایی ناکرده مفسده اش دامن خانواده ها را نگیرد ، حالا شده جولان گاه حشیشی ها آنها که ورزشگاه را فرصتی مناسب می بینند برای فحاشی و تخلیه هیجانی مشکلات زندگی و هر روز فضایش بدتر و بدتر می شود. جایی که کمترین شعارش شیر سماور است!

همشهری ورزشی البته در گزارشش تاکید کرده بود مسئولان چون بازی ها را از پشت شیشه ها می بینند ، فقط شعار ها را می شنوند و نمی توانند بوها را استشمام کنند. بویی که نه فقط استعمال کنندگان شان که جماعتی را با خود از خود ، بی خود می کند!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مخبر نیوز ، تاریخ انتشار 15مرداد 97، ک: 7544061 ، www.mokhbernews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین