پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
سرپرست مجموعه ورزشی آزادی از تدابیر جدید برای استفاده بیشتر مردم از امکانات این مجموعه برای ورزش همگانی خبر داد و گفت: قصد داریم شرایط جدیدی را برای استفاده مردم فراهم کنیم.
شعارسال: ناصر محمودی فرد پس از ۵ ماه مدیریت در مجموعه ورزشی آزادی روز شنبه گذشته برکنار شد و با حکم حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، فرهاد نیکوخصال جایگزین وی شد. نیکوخصال در حالی این حکم را دریافت کرد که مدیریت در این مجموعه را در کارنامه دارد و حالا بعد از دو سال مجدد عهده دار آن شده است.

وی برای دوره جدید مدیریتش در مجموعه ورزشی آزادی و بر اساس طرح های پیشنهادی، پیگیر اعمال شرایطی برای همگانی شدن آزادی و استفاده عموم مردم از آن است.

فرهاد نیکو خصال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه «برای مدیریت دوباره در مجموعه ورزشی آزادی چه اولویت هایی را مدنظر قرار داده است؟»، گفت: البته الان که تنها دو روز است حضور من در مجموعه آزادی می گذرد، برای پاسخ به این پرسش زود است اما قاعدتا وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سیاست هایی برای این مجموعه دارند که باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در مجموع برای مجموعه ورزشی آزادی پیشنهاداتی مطرح است که باید تاییدیه های لازم در مورد آنها گرفته شود تا اجرایی شوند. شاید بهتر باشد که فعلا و تا قبل از نهایی شدن در مورد آنها صحبتی نداشته باشیم اما یکی از مهمترین اولویت هایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، بحث همگانی شدن آن است و اینکه درهای آزادی به روی عموم مردم باز شود.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا عموم مردم بتوانند از مجموعه ورزشی آزادی به صورت یک فضای عمومی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: برای تهران که به لحاظ سرانه ورزشی یکی از فقیرترین شهرها به حساب می آید، ۳.۵ میلیون متر مربع فضای ورزشی آزادی یک سرمایه ارزشمند و قابل توجه است، بر همین اساس همگانی شدن این مجموعه از طریق شکستن قفل ها و بازشدن درها به روی عموم مردم را در برنامه قرار داده ایم تا از آزادی مانند مجموعه انقلاب استفاده شود.

«البته مجموعه ای مانند انقلاب به خاطر هزینه بالای ورودی برای خیلی از افراد قابل استفاده نیست، قرار است برای ورود به آزادی هم شرایطی مشابه مجموعه انقلاب لحاظ شود؟»، نیکوخصال در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا چنین نیست. شرایط ورود به مجموعه آزادی خیلی ساده تر از انقلاب خواهد بود. مجموعه ورزشی انقلاب یک برند است. به لحاظ جغرافیایی در مکان خاصی قرار دارد و قشر خاصی هم از آن استفاده می کنند اما برای آزادی شرایط به گونه ای مهیا خواهد شد که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند. در این زمینه موضوع بررسی می شود و پس از نهایی شدن، نتیجه کار اعلام خواهد شد.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به پرسش دیگری که در رابطه با جنبه قهرمانی این مجموعه مطرح شد و اینکه «آیا تبدیل شدن مجموعه ورزشی آزادی به یک پایگاه همگانی آسیبی به جنبه قهرمانی آن وارد نمی کند؟»، گفت: اصلا؛ کماکان فدراسیون های مستقر در مجموعه ورزشی آزادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. اردوهای خود را در این مجموعه پیگیری می کنند و در کنار آن شرایط برای استفاده عموم مردم نیز مهیا خواهد شد.

وی در این رابطه ادامه داد: مجموعه ورزشی آزادی امکاناتی دارد که می تواند برای مردم قابل استفاده باشد، مانند دریاچه آزادی که اگر پیست تارتان اطراف آن زده شود، مکانی مناسب برای ورزش همگانی خواهد شد. در کل بعد از باز شدن درهای آزادی به روی مردم و همگانی شدن این مجموعه، فضاهای حرفه ای در ورزش قهرمانی از فضاهایی که برای استفاده عموم در نظر گرفته خواهد شد به طور کامل جدا می شود.

نیکوخصال همچنین در رابطه با بازسازی مجموعه ورزشی آزادی توضیح داد و یاد آور شد: در حال حاضر دو گروه حرفه ای پیگیر کارهای مربوط به بازسازی و بهسازی استادیوم یکصدهزارنفری هستند. این طرحی بوده که از دوره مدیریت قبل و با همت مدیرعامل شرکت توسعه آغاز شده است و همچنان در حال پیگیری است. اتفاقا روز گذشته بازدیدی از روند کار داشتم، فکر می کنم با توجه به اقدامات صورت گرفته و بخش باقیمانده کار، تا شش ماه دیگر کارهای مربوط به ایمن سازی استادیوم یکصد هزارنفری به طور کامل تمام شود.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در پایان با بیان اینکه استادیوم یکصدهزار نفری هیچ مشکلی ندارد، گفت: این استادیوم برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال و میزبانی از دیدارهای این فصل مسابقات کاملا آماده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 ، کدخبر: 4349155 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
زمان برگزاری جام جهانی برای دیدن مسابقات به همراه خانواده رفتیم، بسیار جو خوبی داشت، امیدوارم بتونیم بازی لیگ رو هم با خانواده بریم و تیم محبوبمون پرسپولیس رو تشویق کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
نباید به چشم ورود زن نگاه کنیم بلکه باید به چشم مکانی خانوادگی نگاه کنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین