پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال سومین نامه را به فدراسیون فوتبال برای پیگیری ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ارسال کرد

شعارسال: دهم اسفند ماه سال گذشته بود که جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با حسن روحانی رئیس جمهور ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار اینفانتینو خواستار حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران شد که رئیس جمهور این قول را داد تا مشکل به زودی حل شود. اگر در این زمینه توضیحاتی در مورد ساختار‌ها و مشکلات به رئیس فیفا ارائه شد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان و همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند.

با گذشت 8 ماه از سفر رئیس فدراسیون فوتبال به تهران وی دو نامه برای پیگیری ورود بانوان و حل مشکلات زیر ساخت‌ها به فدراسیون فوتبال نوشت و سومنی نامه هم چند روز پیش مجددا به فدراسیون فوتبال ارسال شد. اینفانتینو در نامه خود نوشته که تکلیف ورود بانوان به ورزشگاه‌ها چه شد و خواستار ارسال پاسخ از سوی فدراسیون فوتبال ایران شده است. وی چندی پیش در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد که اگر مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود دیگر به ایران سفر نخواهد کرد.

جیانی اینفانتیو در سفر خود به تهران با رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و همچنین دربی حساس پایتخت را هم از نزدیک تماشاکرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 مهر 1397 ، کدخبر: 13970709000265،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین