پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره علت برکناری، محمودی فرد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گفت: علت برکناری محمودی فرد از مدیریت ورزشی آزادی، اختلاف نظر اجرایی و کاری درباره شرکت "برهان مبین" بود و بعد از این وی به عنوان مشاور من در خدمت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواهد بود.

شعار سالرییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره علت برکناری، محمودی فرد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گفت: علت برکناری محمودی فرد از مدیریت ورزشی آزادی، اختلاف نظر اجرایی و کاری درباره شرکت "برهان مبین" بود و بعد از این وی به عنوان مشاور من در خدمت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواهد بود.

حسن کریمی اظهار کرد: ناصر محمودی فرد یکی از دوستان خوب و با تجربه، توانمند است که بیش از 20 سال است که با او همکار و دوست هستم و همواره در هر کجایی که قرار گرفته است عملکرد موفقی داشته است. وی درباره شرکت برهان مبین اختلاف نظرهایی با من داشت که به خاطر همین اختلاف نظرها سبب شد که در ادامه‌ همکاری به نتیجه‌ نرسیم و او را از مدیریت ورزشگاه آزادی کنار بگذارم.

رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: شرکت برهان مبین یکسری تجهیزاتی را بدون هماهنگی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ورزشگاه آزادی داشت و به همین منظور هیچ قراردادی با شرکت منعقد نشده بود و قرارداد این شرکت با دو تیم استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در خصوص بلیت فروشی این دو باشگاه در جریان رقابت های لیگ برتر بود. ما به دلیل این که هیچ گونه هماهنگی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این زمینه نداشت به محمودی فرد تاکید کردم که باید این تجهیزات از ورزشگاه آزادی خارج شود که البته در این زمینه وی همکاری خوبی را با من داشت و چهارشنبه هفته‌ گذشته این تجهیزات از ورزشگاه آزادی خارج شد.

کریمی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: محمودی فرد برای خروج این تجهیزات خواستار شروطی از من بود و حتی اشاره داشت که باید دستور قضایی در میان باشد و به من اعلام کرد که باید نامه مکتوب به وی بدهم تا مانعی برای خروج تجهیزات شرکت برهان مبین از آزادی وجود نداشته باشد، اما من به وی گفتم که این دستور مافوق تو است و باید تابع دستور من باشد و هیچ مشکلی برای گرفتن دستور قضایی نیست و حتی نیاز به نامه مکتوب برای خروج این تجهیزات از ورزشگاه آزادی نیست، اما او در این باره به من اعلام کرد که من نمی‌توانم این کار را انجام دهم.

رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اظهارکرد: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به خاطر حضور خانواده‌ها در جریان جام جهانی 2018 روسیه برای تماشای دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و اسپانیا بوده که من می‌گویم این مساله ارتباطی به محمودی فرد ندارد،‌ بلکه دستور وزیر ورزش و جوانان بوده که مردم بتوانند رقابت‌های جام جهانی روسیه را با حضور در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. همچنین در برخی دیگر رسانه‌ها عنوان شده است که یکی از عوامل اصلی برکناری محمودی فرد به خاطر مناقصه‌ای که در خصوص ورزشگاه‌های آزادی، انقلاب، شیرودی و ... انجام شده است که در این باره من این مساله را تکذیب می‌کنم که هیچ‌گونه مناقصه‌ای برای انجام چنین پروژه‌های عمرانی از سوی ورزشگاه آزادی صورت نگرفته است و اگر مناقصه‌ای بوده است در این زمینه فقط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نقش داشته است نه مدیریت ورزشگاه آزادی.

وی در پایان گفت‌: محمودی فرد یکی از بهترین دوستان خوب من است و بعد از این به عنوان مشاور من با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همکاری خواهد کرد و در آینده هر جایی که در شان او باشد از حضور وی استفاده خواهیم کرد. ضمن این که باید این را بگویم هیچ اختلاف نظری بین من و او به جز قضیه شرکت برهان مبین وجود ندارد و همواره این همکاری ادامه‌ خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 24تیر 97، کدمطلب:97042413095، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
واقعا امیدواریم که ایشون رو تحت فشار بر کنار نکرده باشن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین