پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
شهرداری شیراز از پایان‌نامه‌های دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شیراز در خصوص بافت قدیم شهری حمایت می‌کند.

شعارسال: دیدار دکتر محمدرضا بذرگر، رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیرازو ابراهیم گشتاسبی راد، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در دفتر ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این جلسه دکتر بذرگر با تاکید بر ضرورت همکاری متقابل دانشگاه و شهرداری شیراز در جهت اجرای هر چه بهتر طرح‌های شهرداری خاطر نشان کرد: این ارتباط متقابل دارای ابعاد مثبتی می‌باشد و دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز تلاش می‌کند تا با ارائه طرح‌های علمی و ایده‌های هنری، شهرداری را یاری نماید.

دکتر بذرگر گفت: دانشکده هنر و معماری آمادگی همکاری با شهرداری در جهت برگزاری همایش ها، نمایشگاه‌ها و نیز ارائه طرح‌هایی برای زیبا سازی شهر و طراحی المان‌های شهری و معماری شهری را دارد.

معاون شهرداری شیراز هم از آمادگی شهرداری برای اختصاص فضا‌های فرهنگی و هنری برای ارائه آثار دانشجویان بخش هنر خبر داد و خواستار همکاری دانشکده هنر و معماری در راستای ارائه طراحی المان‌های سرای محلات وهمکاری دانشجویان در طراحی پرچم شهروندی شد.

دکتر گشتاسبی راد اظهار داشت: چنانچه دانشجویان معماری دانشکده تمایل داشته باشند پایان نامه کارشناسی ارشد خود را بر روی بافت قدیم تهیه نمایند، شهرداری شیراز آماده هرگونه همکاری می‌باشد.

در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم نامه‌ای در راستای گسترش همکاری‌های بین شهرداری شیراز و دانشکده هنر و معماری تنظیم و منعقد گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19مرداد1397، کدخبر: 702634: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین