پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
طباطبایی گفت: در جهت همسویی و هم افزایی در تصمیمات حوزه‌های مختلف نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه مجمع نمایندگان تشکیل شد تا تصمیم گیری‌ها در یک فرآیند جمعی با رویکرد اقناعی در این حوزه اتخاذ شود.

شعارسال: «سید حسین طباطبایی» دبیر مجمع نمایندگان حوزه ستاد و قضایی نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه و مدیرکل امور شعب دیوان عالی کشور ، تشکیل مجمع نمایندگان نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه را تجربه‌ای موفق ارزیابی کرد و افزود: همراهی مجموعه مدیران در تصمیمات به همراهی آنها در اجرا منجر شده است و یک اهتمام جمعی برای تحقق اهداف اداره کل نظارت و ارزشیابی در سطح مجموعه ستاد و مرکز شکل گرفته است.

وی افزود: ایجاد فضای مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند همراهی مجموعه مدیران قوه قضائیه را به همراه داشته باشد و به ایده‌های جدید با پشتوانه‌های فکری و مطالعاتی در نظارت و ارزشیابی منجر شود.

دبیر مجمع نمایندگان حوزه ستاد و قضایی نظارت و ارزشیابی به برگزاری جلسات متعدد در طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: دستاورد مشارکت فعال اعضاء که از مدیران برجسته دستگاه قضایی می باشند؛ بسیار چشمگیر بوده و در حقیقت زیربنای فعالیت اداره کل نظارت و ارزشیابی در سال‌های آتی شکل گرفته است.

وی افزود: تدوین پیش نویس دستورالعمل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری، تدوین فرم ارزیابی عملکرد کارکنان قوه قضائیه که برای اولین بار بومی و متناسب با شرایط دادگستری‌ها طراحی شده است، تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان اداری و همچنین تهیه پیش‌نویس آیین نامه نحوه انتخاب کارمند نمونه از دستاوردهای این نشست‌ها در سال گذشته می‌باشد.

طباطبایی افزود: در سال جاری موضوعات مهم دیگری با هدف موثر سازی فرآیند نظارت و ارزشیابی در دستور کار این مجمع خواهد بود.

دبیر مجمع نمایندگان حوزه ستاد و قضایی نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه گفت: با تثبیت جایگاه نمایندگان نظارت و ارزشیابی پس از صدور ابلاغ اعضا از سوی معاون محترم منابع انسانی قوه قضائیه، این مجموعه به عنوان یک سرمایه قابل توجه از فکر، ایده و خلاقیت می‌تواند پشتوانه‌ای برای تصمیم گیری‌های اساسی در حوزه نظارت و ارزشیابی باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 29 فروردین 1395، کدمطلب: 161542 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین