پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به پویش "فرزندت کجاست" توضیحاتی را در خصوص وضعیت فرزندانش ارائه کرد.

شعار سال: سیدمحمد بطحایی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه ایران نوشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهم تولیدکنندگان داخلی از بازار لوازم‌التحریر کشور 10 درصد است و با حمایت وزارت آموزش و پرورش می‌توانیم آن را تا 50 درصد افزایش دهیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در برنامه سه ساله سهم تولیدات داخلی در بازار لوازم التحریر را به 50 درصد برسانیم. دولت و دستگاه‌های حاکمیتی برای حمایت از کالای ایرانی تلاش می‌کنند اما برخی تولیدکنندگان مواد اولیه را به دلیل مشکلات ارزی انبار کردند تا بعد از مشخص شدن قیمت ارز آن را ارائه کنند.

وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد: وزارت آموزش و پرورش برای حمایت از لوازم التحریر ایرانی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و نباید بازار تولیدات داخلی را در این عرصه از دست بدهیم.

بطحایی در واکنش به پویش "فرزندت کجاست" عنوان کرد: دو فرزند دارم فرزند بزرگترم که دختر است خانه دار و پسرم نیز مشغول گذران دوران سربازی است و فرزندانم به جز عتبات عالیات به هیچ کشور خارجی سفر نکرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ انتشار 23مرداد 97، کدمطلب: 884132، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین