پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
یک مقام مسئول از راه اندازی 60 مرکز کشتار مجاز دام در سطح استان تهران برای عید قربان و روز عرفه خبر داد.

شعار سال: یک مقام مسئول از راه اندازی 60 مرکز کشتار مجاز دام در سطح استان تهران برای عید قربان و روز عرفه خبر داد.

اصغر برائی نژاد رئیس اداره کل دامپزشکی استان تهران درباره آخرین وضعیت تب کریمه کنگو اظهار کرد: با توجه به تشدید نظارت بهداشتی در زنجیره کشتارگاه، تجهیز کشتارگاه به سیستم پیش سرد و رعایت شرایط پیش سرد به مدت 24 ساعت قبل از عرضه ،موردی از بیماری تب کریمه کنگو از سوی وزارت بهداشت تاکنون در استان تهران گزارش نشده است.

به گفته وی با وجود احتمال طغیان کنه ها در فصل گرما کماکان توصیه های بهداشتی مبنی بر امتناع از خرید گوشت و جگر از دست فروشان و واحدهای فاقد مجوز و پرهیز از مصرف خام و نیمه پخته جگر ادامه دارد.

برائی نژاد ادامه داد:با توجه به راه اندازی سه مرکز قربانگاه دام زنده با همکاری شهرداری تهران به افراد توصیه می شود که نذورات خود را تحت نظارت بهداشتی دامپزشکان انجام دهند تا مخاطره به حداقل برسد.

این مقام مسئول در توصیه ای به افراد گفت: با توجه به راه اندازی سه مرکز عمده تحت پوشش شهرداری و 12 کشتارگاه دام در سطح استان به افراد توصیه می شود که از کشتار دام در منازل خود به ویژه در فصل گرما اجتناب کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در پایان از راه اندازی 60 مرکز مجاز کشتار دام در سطح استان برای عید قربان خبر داد و گفت: با توجه به آنکه دامپزشکان در روز عرفه و عید قربان در این مراکز بر نظارت بهداشتی و شرعی کشتار دام نظارت دارند؛بنابراین به افراد توصیه می شود که جهت نذورات خود به این مراکز مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبربان، تاریخ انتشار -----، کدمطلب: -----، www.khabarban.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین