پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: شرکت‌های خدماتی برای ذبح دام برای نخستین بار در کشور در استان قزوین تاسیس می‌شود.

شعار سال: حمید زینالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز عید قربان اکیپ‌هایی تشکیل شده است تا بر ذبح دام‌ها نظارت کنند و سلامت دام‌ها و به تبع آن سلامت مردم تامین شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین ابراز کرد: برخی از بیماری‌ها از دام ذبح شده مشخص نمی‌شود و باید دام زنده باشد تا بیماری مشخص شود به همین دلیل نظارت ما قبل از ذبح دام در استان قزوین شروع شده است.

این مسوول اظهار کرد: با ورود تکنولوژی موبایل و سایر تجهیزات از آنها برای آگاهی مردم استفاده کردیم و تعداد خدمات دهی برای قبل از ذبح دام شرعی در استان قزوین آغاز شد.

زینالی گفت: هر ساله نظارت قبل از ذبح دام شروع شده و امسال نیز در دستور کار اداره کل دامپزشکی است تا دام سالم ذبح شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین بیان کرد: در سال جاری برای نخستین بار در کشور تاسیس شرکت‌های خدماتی برای ذبح دام را در استان و شهرستان‌ها انجام دادند. این شرکت‌ها دام را تهیه و ذبح می‌کنند و به خود فرد و یا به مراکز خدمات رسان ارایه می‌شود.

زینالی اظهار کرد: سه کشتار فعال، ۱۸ اکیپ سیار و ۱۲ اکیپ ثابت نظارتی بر ذبح شرعی در مراسم عید قربان دایر می‌شود، اکیپ‌های بازرسی و ناظران نیز نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد همچنین دو میدان عرضه دام نیز فعال می‌شود و کمک می‌کنند تا سلامت دام برای ذبح تایید شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی مناسب، شفاف و دقیق می‌توانند آحاد جامعه را نسبت به مسایل مختلف آگاه کنند.

وی ابراز کرد: پیشرفت هر کشوری و حفظ منافع مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه با تلاش‌های خبرنگاران میسر می‌شود و این مطلب بیانگر نقش بی‌نظیر رسانه‌ها در عرصه آگاه‌سازی و بیداری ملت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 13970521000404:www.qazvin.farsnews..com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین