پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه بازار به علت ذبح دام‌های مولد داخلی دچار کمبود شده است، گفت: ستاد تنظیم بازار مدتی است که این کمبود را از واردات گوشت تأمین می‌کند.

شعارسال: علی‌اصغر ملکی درباره واردات 13 هزار رأس گوسفند فرانسوی به کشور اظهار کرد: تا آنجایی که اطلاع داریم فرانسه دام سنگین دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واردات گوشت از استرالیا داریم، تصریح کرد: حتماً مسؤولان پیش‌بینی کردند که اگر دام سبک از فرانسه وارد شود بهتر است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با تأکید بر اینکه بازار نشان داده است که به علت ذبح دام‌های مولد دچار کمبود شده‌ایم، اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار مدتی است که این کمبود را از واردات گوشت تأمین می‌کند.

ملکی با بیان اینکه بازار از طریق این سیاست ستاد تنظیم بازار از لحاظ داشته‌ها به یک ثباتی رسیده است، تصریح کرد: واردات تقریباً خلأ موجود در بازار پوشش داده است.

وی با اشاره به اینکه بازار از ثبات خوبی برخوردار است از دو هزار تومان کاهش قیمت در گوشت داخلی خبر داد، اظهار کرد: واردات در حال انجام جلوی آن اجحاف را گرفته است و الآن بازار آرام است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار 2 آبان 96، کد خبر:13960802000475 ،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین