پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
فرماندار شهرستان زرندیه گفت: یکی از ویژگی‌های یک مدیر موفق انتقادپذیر بودن و نافذ بودن کلام‌ اوست.

شعار سال: هادی فدایی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های یک مدیر موفق انتقادپذیر بودن اوست، انتقادپذیری منشا رشد و بالندگی در مدیریت امروزی است، مدیریت در هزاره سوم مدیریت مشارکتی است و نقد از ارکان این نوع مدیریت است که باعث پیشرفت خواهد شد.

وی تصریح کرد: تغییر نگاه مدیریتی به سمت و سوی چند جانبه‌نگری با تمرکز بر هدایت درست و مطلوب مدنظر است، پس نقد پذیربودن از ویژگی‌های یک مدیر موفق است.

فرماندار شهرستان زرندیه بیان داشت: در مورد محیط و نقش آن در نقد و انتقاد بستگی به شرایط ویژه محیط و مدیر دارد، مدیر می‌تواند بر محیط اثر بگذارد و آن را در راستای عملکرد خود جلو ببرد.

فدایی افزود: یکی از توانمندی‌های یک مدیر خوب نافذ بودن کلام‌اوست، انتقاد همیشه سازنده است و هیچگاه مخرب و تخریبگر نیست، باید آستانه تحمل مدیران در راستای وظایفشان بالا برود که از هر حرفی و نقدی نرنجند و آن حرف و نقد را در دیدگاه خود به یک اصل موفق تبدیل کنند.

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: به هیچ‌عنوان نقد، مدیر را تخریب نخواهد کرد نقد سازنده نه تنها مخرب نیست بلک سازنده است نقد نقاط ضعف را مشخص می‌کند یک مدیر قوی و جسور در راستای وظایف سازمانی می‌تواند در بر طرف کردن چالش‌ها از این انتقادها استقبال کند و خوشحال باشد که او را نقد می‌کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 مرداد 97، کد مطلب: 13970524000279، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
خب دستشون درد نکنه که مشکل مدیریتی یک کشور رو حل کردن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین