پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
یک عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت فرزندان خود توضیحاتی ارائه داد.

شعارسال: در روزهای گذشته تصویری از پست قدیمی اینستاگرام زهرا نژاد بهرام در فضای مجازی منتشر شد و باعث تهییج افکار عمومی شد این درحالیست که نژادبهرام می‌گوید تصویر منتشر شده متعلق به خواهرزاده‌اش است.

این عضو شورای شهر در توضیح تصویر گفت: اخيرا اقاي نادر فتوره چي به دنبال نشر خبر كذب هستند و گفته بودند که فرزند من در كانادا هستند.

نژاد بهرام ادامه داد: تصویر اینستاگرام من مربوط به ارمين فرزند خواهر من است و پنج ساله است و به اتفاق پدر و مادرش زندگي مي‌كند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: من صاحب یك دختر ٣٢ ساله و یك پسر٢٥ ساله هستم كه در ایران در كنار ما زندگی می‌كند، بنده با پسر خودم در همان صفحه اینستاگرام چندین عكس دارم و چه خوب بود دوستانی كه عكس پسر خواهرم برایشان شبهه ایجاد كرد كمی توجه می‌كردند تا متوجه برداشت و قضاوت غلط خود شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کدخبر: 535632،www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین