پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توانمندسازی و فقرزدایی از کسانی که نیازمند حمایت های اجتماعی ویژه هستند از راهبردهای اصلی وزارت تعاون است.

شعار سال:  انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مورد حمایت قرار دادن کسانی که به حمایت های اجتماعی ویژه نیاز دارند و توانمندسازی و فقرزدایی راهبردهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی اشتغال فراگیر، روستایی و توجه به ظرفیت های استان ها را از دیگر راهبردهای وزارت تعاون اعلام کرد و افزود: گلستان در بخش کشاورزی، صنایع دستی و کشاورزی پتانسیل های خوبی دارد و در جذب اعتبارات اشتغال در مرحله اول موفق عمل کرده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم پرداخت تسهیلات اشتغالزا در گلستان خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با ایجاد اشتغال زمینه ماندگاری جمعیت روستایی که قشر مولد هستند را فراهم کنیم.

وی از اجرای برنامه های ویژه برای کاهش و مهار آسیب های اجتماعی در کشور خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته ۱۶۰ اوزانس اجتماعی در شهرستان ها راه اندازی شد و این روند تداوم می یابد.

افتتاح اوژانس اجتماعی شهرستان ها تا پایان سال

محسنی بندپی بیان کرد: تا پایان سال در تمام شهرستان های کشور اورژانس اجتماعی افتتاح می شود تا بتوانیم اقدامات به هنگام و به موقع برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

وی از اجرای برنامه ویژه برای غربالگری ژنتیک و پایلوت قرار گرفتن گلستان در اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: آیین نامه غربالگری ژنتیک مصوب شده است.

محسنی بندپی در پایان تاکید کرد: برنامه ویژه برای ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد و بنگاه های کارآفرین بیش از پیش مورد حمایت قرار می گیرند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 شهریور 97، کد مطلب: 4382476، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
من که تو زمینه کاری خودم دارم میبینم انقدی که واردات مورد توجه هست و پشتیبانی میشه اصلا کار افرینی و تلاش ایرانی پشتیبانی نمیشه

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین