پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: طرح های اشتغالزایی موجود در کمیته فنی شهرستان ها باید به بانک ها ارجاع داده شده و بانک ها نیز نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند.

شعارسال: سید علی بحرینی مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اشتغال که در سالن استانداری خوزستان برگزار شد با تأکید بر اینکه مردم نباید برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی معطل شوند، اظهار کرد: در اندیکا از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی تنها یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان جذب شده و باید تسهیلات ۲۷ طرح معرفی شده در این شهرستان را هرچه سریعتر پرداخت کرد.

وی افزود: تا آن جا که ممکن است متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی به مرکز استان معرفی نشوند؛ باید تلاش کنیم که تردد روستائیان کمتر شده و هزینه های ایاب و ذهاب به آنها تحمیل نشود.

بحرینی مقدم اذعان کرد: طرح هایی که در کمیته فنی شهرستان ها وجود دارند باید هرچه سریعتر حداکثر طی دو روز آینده به بانک ها ارجاع داده شده و بانک ها نیز هرچه سریع تر نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: شهرستان هفتکل ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی روستایی دارد که تنها ۵۰۰ میلیون آن جذب شده و طرح های آنها در روند اجرا نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان هویزه نیز دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه تسهیلات اشتغالزایی داریم که تاکنون تنها ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده در حالی که برای این شهرستان بالغ بر ۸۰ طرح اشتغالزایی تعریف شده است.

همچنین در این جلسه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: هر شهرستانی که توان جذب بودجه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را ندارد، فرصت و بودجه آن شهرستان در اختیار شهرستان های دیگر قرار داده می شود.

بانک ها نگاه متعادلی به پروژه های اشتغال زایی داشته باشند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان نیز در این جلسه گفت: در خصوص اجرای برخی پروژه ها با مشکلاتی مواجه شدیم که برای حل این مشکلات از بانک ها تقاضا داریم نگاه خود را با تعادل همراه کنند.

علیرضا ایزدی با اشاره به ویژگی های روستای سرتیوک هفتکل به عنوان یکی از روستاهای گردشگری استان خوزستان افزود: سرمایه گذاری برای ایجاد اقامتگاه، تحولی در گردشگری روستایی و اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این روستا یک اقامتگاه گردشگری با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین در روستای یاد شده برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی گلیم بافی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و ملیله دوزی نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5 شهریور 97، کدمطلب: 4385787،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا با این حجم اعتراضاتی که مردم در خوزستان دارن باید هر چه زودتر به اون ها رسیدگی بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
بانک بخواد تسهیلات برای اشتغال پرداخت کنه باید از هفت خوان رستم گذشت م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین