پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
محمد کاظم آب پیکر ، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خمین دارای طرح هادی مصوب هستند.

شعارسال: محمد کاظم آب پیکر ، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خمین دارای طرح هادی مصوب هستند.

وی با بیان اینکه در بازنگری طرح هادی، طرح های جدید در روستاها مورد اجرا قرار می گیرد، ادامه داد: روستاهای فرفهان، فرج آباد، قره کهریز و تنجران از جمله روستاهای شهرستان خمین هستند که در سال جاری بازنگری طرح هادی در مورد آنها صورت می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خمین تصریح کرد: از تعداد ۱۷۴ روستای شهرستان خمین، یکصد و ۱۱ روستا که دارای جمعیت ۲۰خانوار به بالا می باشند دارای طرح هادی هستند.

آب پیکر خاطر نشان کرد: تاکنون در بیش از ۶۰ روستای این شهرستان طرح هادی اجرا و ۵۰ درصد محورهای اصلی روستاها بهسازی و تکمیل شده و نیاز است عملیات بهسازی محورهای فرعی در این روستاها با تخصیص اعتبار مورد نیاز مدنظر قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خمین خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز اجرای طرح هادی در ۲۰ روستای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که اعتبار پیش بینی شده و مصوب برای اجرای این طرح ها ۲۰ میلیارد ریال است و در صورت تخصیص، عملیات بهسازی و آسفالت روستاها عملیاتی می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 5 شهریور 97، کدمطلب:4385822 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین