پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴
استاندار قزوین گفت: تاکنون ۲۶ مجوز احداث نیروگاه تجدید پذیر در استان به ظرفیت ۸۳۰ مگاوات صادر شده است.

شعارسال: بزرگترین نیروگاه بادی کشور در روستای سیاهپوش در منطقه طارم سفلی روز دوشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم با بیان اینکه اماده همکاری در توسعه نیروگاه بادی و خورشیدی هستیم اظهار کرد: انرژی پاک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید از این نعمت الهی رایگان بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: در استان ۲۶ مجوز با ظرفیت ۸۳۰ مگاوات نصب و فعال شده است و برای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بوئین زهرا نیز مجوز صادر شده و از وزیر انتظار مساعدت داریم تا کار تسریع شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای تخصیص سهم آب از شاهرود برای تامین نیاز منطقه از وزارت نیرو درخواست همکاری داریم تا دغدغه کشاورزان برطرف شود.

زاهدی بیان کرد: تیمی که امروز در وزارت نیرو است کارشناس ترین و کارامد ترین و متخصص ترین تیم است که می تواند اینده خوبی را در این صنعت رقم بزند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1397 ، کد خبر: 4385864 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
امیدوارم این نیروه گاه به مردم کمک کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین