پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به تلاش برای توسعه همگانی اسکیت در کشور گفت: در این راستا اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل می‌شود.

شعار سال: بهمن محمدرضایی عصر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اردبیل افزود: در خصوص ورزش دانش آموزی حلقه ارتباطی بین فدراسیون و آموزش و پرورش طی سال های گذشته قطع شده بود اما این حلقه امروز متصل شده که می تواند روند توسعه همگانی این رشته را تسریع بخشد.

وی با اشاره به تفاهم نامه های مشترک بین فدراسیون اسکیت و آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته اسکیت به عنوان رشته مصوبه آموزش و پرورش و مدارش شناخته شود.

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امروزه این رشته مورد توجه جامعه و بدنه ورزش کشور قرار گرفته است، یادآور شد: ورزش اسکیت یک ورزش خانوادگی بوده و والدین درگیر این رشته می شوند، بنابراین ضروری است توجه جدی به این رشته صورت گیرد.

وی در این خصوص توسعه زیرساخت های اسکیت در کشور را ضروری دانست و از تلاش برای ایجاد یک پیست استاندارد در تمام استان های کشور در آینده خبر داد.

محمدرضایی با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت پیست استاندارد اسکیت در اردبیل بیان داشت: اعتبارات مناسبی در این زمینه جذب شده و بزودی ساخت این مجموعه بزرگ آغاز خواهد شد، کار سختی است که در اردبیل محقق شده و ما امیدواریم این مهم در تمام استان ها اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه استان اردبیل می تواند با این اقدامات به قطب ورزش اسکیت کشور تبدیل شود، عنوان کرد: این دور از دسترس نیست، ضمن اینکه برای توسعه همگانی و قهرمانی این رشته باید بخش خصوصی در اردبیل ورود کرده و مشارکت کند.

به گفته محمدرضایی، عمر فدراسیون اسکیت در کشور ۱۲ سال بیشتر نیست و نباید با برخی غدراسیون ها که حتی تا ۱۰۰ سال قدمت دارند مقایسه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 4385503، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا حس میکنم هزینه ای که برای زیر ساخت این حرکت داره میشه باید برای رفع نیاز های ضروری تر مورد استفاده قرار بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اسکیت خیلی تنوع جذابی میتونه باشه بین رشته های ورزشی فعلی که در مدارس انتخاب و تمرین میشه.
م.ا75
ناشناس
Germany
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اسکیت خیلی تنوع جذابی میتونه باشه بین رشته های ورزشی فعلی که در مدارس انتخاب و تمرین میشه.
م.ا75
ناشناس
Norway
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
بعد از اضافه شدن استخر به مدرسه در دوران احمدی نژاد این هم میتونه ایده ی خوبی باشه البته اگه بهش عمل کنن و فقط شعار نباشه مثل کار های دیگه دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
خیلی خوبه چندین ساله که تو مدارس در رشته ای ورزشی اصلا تنوعی وجود نداشت وچند تا رشته خاص همیشه بودن امیدوارم مورد استقبال قرار بگیره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین