پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
با حضور رئیس فدراسیون اسکیت و با برگزاری مجمع انتخاباتی زلیخا فیضی رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل در سمت خود ابقا شد.

شعار سال: مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اردبیل عصر یکشنبه برگزار شد و زلیخا فیضی رئیس دوره قبل این هیئت با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل در این آئین با تشریح فعالیت های چهار ساله این هیئت تاکید کرد که طی این مدت بخض عمده ای از فعالیت هاو اقدامات هیئت اسکیت استان به آسیب شناسی این رشته و ارائه راهکارهایی برای توسعه اختصاص یافته است.

زلیخا فیضی توسعه زیرساخت ها بویژه در شهرستان های استان را از دیگر اولویت های این هیئت در چهار سال گذشته برشمرد و یادآور شد: عدم وجود اماکن و پیست های مناسب بویژه برای تمرین ورزشکاران حرفه ای از مشکلات هیئت طی سال های اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود پیست اسکیت در اردبیل احداث شود، تصریح کرد: این طرح استارت خورده و بزودی شاهد آغاز روند اجرایی این پروژه مهم خواهیم بود.

رئیس هیئت اسکیت استان با اشاره به سایر فعالیت های این هیئت متذکر شد: برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس، اجرای طرح های استعدادیابی، توسعه باشگاه ها، ایجاد کارگاه های مشارکتی اسکیت و تلاش برای جلب مشارکت بخش خصوصی از دیگر برنامه های پیگیری شده در استان بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 97، کدمطلب: 4385699، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
اسکیت رشته ای که واقعا براش کم کاری شده امیدوارم از این به بعد وضع بهتر بشهم .ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین