پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل صبح امروز در مراسم تودیع معارفه فرمانده نیروی انتظامی اردبیل اظهار داشت: امنیت و اقتدار همه‌جانبه در سایه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حاصل شده و ما قدردان تلاش شبانه‌روی این قشر زحمتکش هستیم.

شعارسال: اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل صبح امروز در مراسم تودیع معارفه فرمانده نیروی انتظامی اردبیل اظهار داشت: امنیت و اقتدار همه‌جانبه در سایه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حاصل شده و ما قدردان تلاش شبانه‌روی این قشر زحمتکش هستیم.

وی با اشاره به این که در سایه تلاش نیروی انتظامی استان اردبیل، اردبیل جزو استان‌های امن کشور است بیان کرد: وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان استان و نیروی انتظامی حاکم است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: چهل سال انقلاب اسلامی ایران با امنیت و اقتدار پشت سر گذاشته شده و این امنیت در سایه تلاش شبانه‌روی نیروی انتظامی بوده و بی‌شک از این پس نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی مسیر امنیت هموار می‌شود.

بهنامجو بیان کرد: سال گذشته تصادفات جاده‌ای کاهش چشم‌گیری داشته و امسال نیز انتظار می‌رود شاهد ارتقای امنیت و تصادفات جاده‌ای در استان باشیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبربان ، تاریخ انتشار : 16اسفند 97، کد خبر:23017957 www.khabarban.com،


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین